Meniu
Cos cumparaturi

Bussiness integrat

Bussiness integrat

Ropharma, o companie inovatoare în slujba calităţii vieţii
ROPHARMA S.A. BRAŞOV, companie farmaceutică rezultată în urma fuziunii dintre societăţile IassyFarm S.A. Iaşi, Aesculap S.A. Târgu-Mureş, Medica S.A. Bacău şi Global Pharmaceuticals SRL Braşov, funcţionează după un model de business integrat, astfel:
Distribuţie a produselor farmaceutice şi parafarmaceutice
prin depozitele farmaceutice ale celor 7 sucursale, situate în Bucureşti, Iaşi, Bacău, Târgu-Mureş, Cluj-Napoca, Craiova, Timișoara
Comerţ cu amănuntul prin propria reţea
care cuprinde 155 farmacii în judeţele Vaslui, Iaşi, Suceava, Botoşani, Bacău, Neamţ, Vrancea, Mureş, Harghita, Braşov, Sibiu, Galaţi, Prahova, Cluj, Gorj
Producţie de medicamente, suplimente alimentare şi lapte praf prin:
- S.C. Aesculap Prod S.R.L. (Târgu-Mureş)
- S.C. Eurofarmaco S.A. (Chişinău);
- S.C. Bioef S.R.L. (Doștat, Alba);
Servicii medicale
prin spitalul privat multidisciplinar Sfântul Constantin Brașov

Ropharma, performanță în slujba comunității

Inovaţia, extinderea reţelei de farmacii ROPHARMA, dezvoltarea brand-ului ROPHARMA şi a brand-urilor proprii din portofoliul de producţie, dotarea cu echipamente de ultimă generaţie a liniilor de producţie, optimizarea achiziţiilor directe şi a distribuţiei reprezintă priorităţile strategice ale companiei. În prezent, ROPHARMA S.A., persoană juridică de drept român, este o societate pe acţiuni de tip deschis, fiind tranzacţionată la categoria I la BVB. ROPHARMA doreşte a fi un partener în menţinerea sănătăţii prin promovarea valorilor noastre – pacienţii, angajaţii, responsabilitatea, inovaţia, iniţiativa, integritatea – și să ofere pacienţilor soluţii şi idei noi, să-i înţeleagă şi să le ofere atenţia şi sprijinul de care au nevoie.
MANAGEMENTUL companiei, având experienţă antreprenorială şi corporatistă, are capacitatea de a îndeplini misiunea propusă, aceea de a contribui la îmbunătăţirea stării de sănătate a semenilor noştri, prin permanenta preocupare pentru creşterea calităţii produselor şi serviciilor oferite, prin implicare socială, apropiere şi atenţie faţă de pacient şi comunitate.