Sari la conținut

Bussiness integrat

Ropharma, o companie inovatoare în slujba calităţii vieţii

ROPHARMA S.A. BRAŞOV, companie farmaceutică rezultată în urma fuziunii dintre societăţile IassyFarm S.A. Iaşi, Aesculap S.A. Târgu-Mureş, Medica S.A. Bacău şi Global Pharmaceuticals SRL Braşov, funcţionează după un model de business integrat, astfel:

Distribuţie a produselor farma-ceutice şi parafarmaceutice,prin depozitele farmaceutice ale celor 7 sucursale, situate în Bucureşti, Iaşi, Bacău, Târgu-Mureş, Cluj-Napoca, Craiova, Timișoara;

Comerţ cu amănuntul prin propria reţea care cuprinde 155 farmacii în judeţele Vaslui, Iaşi, Suceava, Botoşani, Bacău, Neamţ, Vrancea, Mureş, Harghita, Braşov, Sibiu, Galaţi, Prahova, Cluj, Gorj;

Producţie de medicamente, suplimente alimentare şi lapte praf prin:

  • S.C. Aesculap Prod S.R.L. (Târgu-Mureş)
  • S.C. Eurofarmaco S.A. (Chişinău);
  • S.C. Bioef S.R.L. (Doștat, Alba);

Servicii medicale prin spitalul privat multidisciplinar Sfântul Constantin Brașov.

Ropharma, performanță în slujba comunității

Inovaţia, extinderea reţelei de farmacii ROPHARMA, dezvoltarea brand-ului ROPHARMA şi a brand-urilor proprii din portofoliul de producţie, dotarea cu echipamente de ultimă generaţie a liniilor de producţie, optimizarea achiziţiilor directe şi a distribuţiei reprezintă priorităţile strategice ale companiei.

În prezent, ROPHARMA S.A., persoană juridică de drept român, este o societate pe acţiuni de tip deschis, fiind tranzacţionată la categoria I la BVB. ROPHARMA doreşte a fi un partener în menţinerea sănătăţii prin promovarea valorilor noastre – pacienţii, angajaţii, responsabilitatea, inovaţia, iniţiativa, integritatea – și să ofere pacienţilor soluţii şi idei noi, să-i înţeleagă şi să le ofere atenţia şi sprijinul de care au nevoie.

MANAGEMENTUL companiei, având experienţă antreprenorială şi corporatistă, are capacitatea de a îndeplini misiunea propusă, aceea de a contribui la îmbunătăţirea stării de sănătate a semenilor noştri, prin permanenta preocupare pentru creşterea calităţii produselor şi serviciilor oferite, prin implicare socială, apropiere şi atenţie faţă de pacient şi comunitate.