+4 0268 547 230

Limba: |

Strategie de dezvoltare Marketing

"Cel mai bun mod de a prezice viitorul este sa-l creezi."

In contextul economic actual, pe piata farmaceutica din Romania se desfasoara o competitie acerba pentru pastrarea si atragerea clientilor.Chiar si pe timp de criza, oamenii vor continua sa cumpere insa vor deveni mai selectivi atat in privinta produselor pe care le achizitioneaza cat si a serviciilor auxiliare. Pentru a depasi cu succes perioada de recesiune, Ropharma trebuie sa propuna clientilor solutii si idei noi, sa fie aproape de acestia, sa-i inteleaga si sa le ofere atentia si sprijinul de care au nevoie. Exista companii care au succes chiar si in perioade nefavorabile economic, iar Ropharma poate fi una din aceste companii. Acest lucru poate fi realizat prin valorificarea resurselor umane, financiare, logistice de care dispune, prin identificarea nevoilor clientilor, prin crearea nevoii si oferirea solutiei adaptate acesteia. Rolul marketingului este esential in dezvoltarea oricarei companii indiferent daca este perioada de criza sau nu.Pornind de la idea ca Ropharma inseamna profesionalism, responsabilitate, inovatie, creativitate, flexibilitate, apropiere si atentie fata de client si comunitate, departamentul MKT propune:

Perspective marketing

Multe companii vor fi tentate sa limiteze din ce in ce mai mult activitatea de marketing pe timp de criza. Cu o strategie bine gandita si sustinuta, viitorul ne poate fi favorabil daca vom fi prezenti si vom atrage atentia clientilor. Vom putea "ataca" mai usor cotele de piata ale competitorilor, prin actiuni de marketing puternice derulate intr-o perioada in care o parte din firmele concurente le reduc. Studiile realizate in pietele mai dezvoltate arata o legatura puternica intre succesul companiilor in perioada de recesiune/postrecesiune si bugetele de marketing investite."In perioada crizei se nasc inventiile, descoperirile si marile strategii"

Obiective

  • Implementarea unei activitati fundamentate strategic: obiective, strategie, tactici, analiza si inerpretare rezultate, monitorizare si evaluare performante;
  • Permanenta preocupare pentru cresterea calitatii serviciilor prin identificarea si motivarea persoanelor capabile si dispuse sa trateze cu atentia cuvenita fiecare client si de a oferi cu promptitudine solutii optime adaptate fiecaruia;
  • Dezvoltarea imaginii ROPHARMA in piata farmaceutica;
  • Corporate identity producator, importator, distribuitor, farmacii retail;
  • Cresterea increderii pacientilor in produsele din portofoliu si generarea cererii;
  • Dezvoltarea pietei specifice lactoferina;
  • Dezvoltarea portofoliului ROPHARMA;
  • Cresterea gradului de constientizare in randul pacientilor a numelui ROPHARMA ca producator;
  • Promovarea si dezvoltarea brandurilor importante din portofoliul de produse ROPHARMA;
  • Dezvoltarea retelei de farmacii ROPHARMA;
  • Campanii educationale la nivel de pacient;
  • Implicare sociala;
  • Imbunatatirea gradului de diferentiere a serviciilor (generale, financiare, tehnice) proprii si a ofertei de produse fata de concurenta, elemente inovatoare, servicii suplimentare, un pas inaintea cerintelor pietei;
  • Sistem de distributie orientat catre piata si client;

Departamentul marketing al companiei Ropharma va accepta criza economica ca pe o provocare din care trebuie sa iesim invingatori. Ne bazam pe oameni competenti, pozitivi si adaptati realitatii.

"Cine depaseste criza se depaseste pe sine insusi fara a ramane depasit".