+4 0268 547 230

Limba: |

Politica de calitate

Managementul ROPHARMA SA Brasov isi propune, prin adoptarea unei politici sistematice pro-calitate, sa satisfaca permanent cerintele clientilor sai, considerand ca fiind esentiala asigurarea calitatii medicamentului astfel incat sa ajunga in farmacii fara a-si modifica proprietatile, precum si calitatea serviciilor oferite de activitatea de distributie. In realizarea politicii calitatii un rol important il au specialistii bine pregatiti, alaturi de toti salariatii organizatiei care participa activ la toate actiunile intreprinse de management. Satisfacerea clientului se realizeaza prin promovarea unei intelegeri complete a nevoilor clientului si a cerintelor calitative legate de medicament, reflectate prin efortul continuu de imbunatatire a nivelului calitativ al serviciilor oferite.

Obiectivele in domeniul calitatii

Intreaga activitate a companiei ROPHARMA SA se desfasoara sub deviza:“Misiunea noastra este aceea de a contribui la imbunatatirea starii de sanatate a semenilor nostri”. Aceasta misiune se realizeaza prin orientarea catre calitate prin implementarea in reteaua de distributie a Ropharma SA a Regulilor de Buna Practica de Distributie, Ord.MS. 1963:2008 ? Ordin pentru aprobarea ghidului privind regulile de buna practica de distributie angro a medicamentelor si a Sistemului de Management al Calitatii, avand drept standard de referinta “SR EN ISO 9001:2008 ? Sisteme de management al calitatii. Cerinte”.

Angajamentul managementului

Managementul ROPHARMA SA asigura resursele umane si materiale, toate mijloacele de control, echipamentele, procesele si competentele necesare calitatii cerute si isi asuma intreaga responsabilitate pentru mentinerea in cadrul organizatiei a sistemului de management al calitatii, implementat in conformitate cu cerintele standardului SR EN ISO 9001:2008 si respectand cerintele legale de reglementare in domeniu, in special normele de Buna Practica de Distributie si reglementarile legate de calitatea medicamentului.Managementul ROPHARMA SA asigura ca politica in domeniul calitatii este implementata si mentinuta la toate nivelele, prin activitati de instruire ? testare ? autorizare, activitati de audit siprin analiza periodica a functionarii sistemului calitatii. Managementul ROPHARMA SA este direct angajat in stabilirea, implementarea si imbunatatirea performantelor sistemului de management.